1. graf (samozrejme, že najprv má byť zdrojová tabuľka, ale tá nie je povinná, vyplýva to aj z ukážky). Typ grafu si môžete zvoliť, no umiestnenie na strane treba dodržať podľa ukážky,
2. slovne ju popísať,
3. zhodnotiť výsledok - autor zhodnotí výsledok svojej práce kvalitatívne, t. j. opiera sa o výsledky zistené dotazníkom a dopĺňa ich vlastným komentárom, prečo sú podľa neho takéto údaje.
Príklad - Spracovanie údajov z dotazníka
Realizujete marketingový výskum – dopytovaním - formou online dotazníka, ktorého cieľom je
zistiť, aké zamestnanecké výhody poskytuje vami vybraná spoločnosť svojim zamestnancom.
Dotazník obsahoval 17 otázok a bol rozposlaný všetkým zamestnancom spoločnosti, t. j. 250
zamestnancom. Vrátilo sa vám 116 vyplnených dotazníkov.
Z dotazníkového výskumu vyplýva, že ich vyplnilo 79 žien a 33 mužov vo veku od 18 do 70 rokov,
konkrétne 16 zamestnancov vo veku 51 – 70 rokov, 79 zamestnancov vo veku 31 – 50 rokov a 21
zamestnancov vo veku 18 – 30 rokov. Zistili sme, že dĺžka pracovného pomeru bola u 70 respondentov
od 2 – 4 rokov, u 12 respondentov je do dvoch rokov a u 34 respondentov je v spoločnosti dlhšie ako 4
roky.
Hľadáš doučovanie predmetu marketing? Nájdi si správneho doučovateľa predmetu marketing pre doučovanie online alebo osobne v tvojom okolí.
Pre správne fungovanie stránky pristupujeme k informáciám uloženým v tvojom zariadení. Ide napríklad o cookies alebo lokálnu pamäť prehliadača. Ukladáme tam dáta potrebné pre fungovanie stránky, údaje využívané na analytické účely alebo údaje ukladané tretími stranami.
Ak sú tieto informácie nevyhnutné pre chod stránky, ukladáme ich hneď automaticky. Na všetky ostatné potrebujeme súhlas, ktorý môžeš udeliť nižšie. Tvoj súhlas si uchováme 12 mesiacov, pri odmietnutí sa ťa na súhlas opäť opýtame po 6 mesiacoch, svoje rozhodnutie však môžeš zmeniť kedykoľvek. Bližšie informácie nájdeš na stránke ochrany osobných údajov a vo všeobecných podmienkach používania.