1. graf (samozrejme, že najprv má byť zdrojová tabuľka, ale tá nie je povinná, vyplýva to aj z ukážky). Typ grafu si môžete zvoliť, no umiestnenie na strane treba dodržať podľa ukážky,
2. slovne ju popísať,
3. zhodnotiť výsledok - autor zhodnotí výsledok svojej práce kvalitatívne, t. j. opiera sa o výsledky zistené dotazníkom a dopĺňa ich vlastným komentárom, prečo sú podľa neho takéto údaje.
Príklad - Spracovanie údajov z dotazníka
Realizujete marketingový výskum – dopytovaním - formou online dotazníka, ktorého cieľom je
zistiť, aké zamestnanecké výhody poskytuje vami vybraná spoločnosť svojim zamestnancom.
Dotazník obsahoval 17 otázok a bol rozposlaný všetkým zamestnancom spoločnosti, t. j. 250
zamestnancom. Vrátilo sa vám 116 vyplnených dotazníkov.
Z dotazníkového výskumu vyplýva, že ich vyplnilo 79 žien a 33 mužov vo veku od 18 do 70 rokov,
konkrétne 16 zamestnancov vo veku 51 – 70 rokov, 79 zamestnancov vo veku 31 – 50 rokov a 21
zamestnancov vo veku 18 – 30 rokov. Zistili sme, že dĺžka pracovného pomeru bola u 70 respondentov
od 2 – 4 rokov, u 12 respondentov je do dvoch rokov a u 34 respondentov je v spoločnosti dlhšie ako 4
roky.
Are you looking for marketing tutoring? Find the right marketing tutor for online or in-person tutoring near you.
We access the information stored on your device for this website to function properly. This includes, for example, cookies or local browser cache. We use this to store the data necessary for the functioning of the website, data used for analytical purposes, or data stored by third parties.
If this information is essential for the operation of this website, we store it automatically. For everything else, we need your consent, which you can choose to give below. Your consent is valid for 12 months. Should you refuse, we will ask you for consent again in 6 months, but you are free to change your mind at any time. For more information, please see our GDPR and Terms of Use.